Bankiety w Pałacu Kobylin

Najważniejsze uroczystości w pałacowym klimacie.

Jeśli chcesz świętować uroczyste chwile w arystokratycznej atmosferze
i pięknym otoczeniu, zaproś swoich gości do Pałacu Kobylin.

Oferujemy naszym Gościom wytworne sale Pałacowej Restauracji: Lustrzaną, Różową i Kominkową, z których rozpościera się widok na zabytkowy park; oraz oryginalne i klimatyczne sale bankietowe w podziemiach Pałacu, które poprzez swój wystrój nadadzą uroczystości niepowtarzalny charakter.

Dodatkowym atutem Pałacu jest wyśmienita kuchnia, oferująca specjalnie przygotowane przez naszego Szefa menu, adresowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Gości. Oni sami mogą też zadecydować o formie przyjęcia i wybrać wersję bufetową lub formę biesiadną, w której wszystkie dania są serwowane do stołu.

Oprócz szerokiego i wykwintnego wachlarza potraw zapewniamy staranną aranżację stołu, niebanalny wystrój wnętrz, wyjątkowy klimat i profesjonalną obsługę, która zagwarantuje powodzenie każdego spotkania.

Organizujemy:

• CHRZCINY • Przyjęcia komunijne • JUBILEUSZE • Imieniny • Spotkania konsolacyjne GARDEN PARTY
• Kinderbale • WIECZORY DLA ZAKOCHANYCH • Bale sylwestrowe i karnawałowe • ZABAWY ANDRZEJKOWE i inne

  ...którym zapewnimy odpowiednią oprawę i klimat.

 

Oferta bankietowa:

W cenie zamówienia oferujemy:

  • menu w formie bufetu lub biesiady,
  • pakiet napoi bezalkoholowych,
  • obsługę kelnerską,
  • opiekę koordynatora przez cały czas trwania przyjęcia,
  • bezpłatny parking.

 

Skontaktuj się z nami i przekonaj,
jak łatwa i przyjemna może być organizacja
eleganckiego przyjęcia z naszą pomocą.

Dodatkowo płatne:

  • napoje alkoholowe,
  • fontanna alkoholowa i/lub czekoladowa,
  • drink bar,
  • stół wiejski/stół rybny,
  • tort,
  • słodki bufet dla dzieci,
  • dekoracje kwiatowe,
  • sesja fotograficzna,
  • profesjonalna opieka nad dziećmi uczestniczącymi w przyjęciu,
  • atrakcje dla dzieci i dorosłych np.: animacje, foto-budka, fajerwerki,
  • pokoje hotelowe dla Gości,
  • namioty ustawiane na tarasie lub w parku na imprezę plenerową.